skip to Main Content
+989193669390 - +989211550847
تولید صنعتی ورمی کمپوست در اصفهان

تولید صنعتی ورمی کمپوست در اصفهان

کود ارگانیک ورمی کمپوست بصورت صنعتی در اصفهان تولید شد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان امروز گفت : ورمی کمپوست نوعی کود آلی و غنی شده از مواد غذایی است که بوسیله گونه ای خاص از کرمهای خاکی تولید میشود.
آقای باجول افزود : ورمی کمپوست مجموعه ای از فضولات کرم به همراه مواد آلی تجزیه شده است که برای گیاه ارزش غذایی فراوانی دارد و کاملا برای گیاه قابل جذب است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵ هزار متر مربع به تولید کود ورمی کمپوست اختصاص یافته است هزینه اجرای این طرح در مدت یک سال را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
آقای باجول استفاده از ورمی کمپوست به جای کود شیمیایی ، دارا بودن انواع ویتامین‌ها و هورمون‌های رشد و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه ، قابلیت بالای نگهداری آب و مواد غذایی ،داشتن بوی مطلوب و بدون هرگونه آلودگی میکروبی ، افزایش رطوبت و اصلاح بافت فیزیکی خاک را از مزایای استفاده از کودورمی کمپوست برشمرد.
وی گفت : ماهانه در این مرکز بیش از ۱۰۰ تن کود ورمی کومپوست تولید می شود.
از این کود می توان برای پرورش و تولید گل و گیاه ، میوه های ارگانیک و صیفی جات و تولید قارچ استفاده کرد.

This Post Has 9 Comments
    1. سلام
      سوالاتی در مورد راه اندازی کارگاه تولید ورمی کمپوست به صورت سبدی داشتم میتونین راهنمایی کنین

  1. سلام.میخواستم بدونم امکان فروش کرم رو هم دارید؟ادرس محلتون رو میخواستم.برای مصرف خانگی و ماهی زینتی لازم دارم.

  2. باسلام من مهندس توسلی ازشرکت تعاونی کیمیا محصول ایرانیان ورابط شرکت نگارنثر اصفهان هستم میخواستم یک روز رابرای بازدید ازکارگاه ورمی کمپوست گردن زینل هماهنگ کنیم ممنون.

  3. با سلام
    من لیسانس گیاهپزشکی دارم. میخوام تو این زمینه فعالیت کنم ازتون کمک میخواستم.ممنون میشم راهنمایی کنین اگه امکانش هست پاسختون را به ایمیلم بفرستید.ممنون

  4. با سلام. شرکت خاک سبز موزی چال کرسام در تناژ نامحدود خاک آبندان عرضه می کند که به عنوان مواد اولیه کمپوست و ورمی کمپوست استفاده می شود. شماره تماس برای سفارش: ۰۹۱۱۹۴۹۰۵۶۴

  5. شرکت خاک سبز موزی چال کرسام در سطح گسترده در زمینه تولید و توزیع کمپوست سلولزی فرآوری شده، کمپوست گوگردی، ورمی کمپوست، کود آلی گرانوله فسفاته و گوگردی، انواع کودهای حیوانی، اسید هیومیک، خاک آبندان، میوه بلوط و نهال آن فعالیت می نماید. تلفن تماس: ۰۹۱۱۹۴۹۰۵۶۴_ ۰۹۰۱۴۹۹۸۵۸۸_ ۵۵۴۱۷۱۲۳-۰۲۱

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back To Top