skip to Main Content
+989193669390 - +989211550847

راه اندازی ورمی کمپوست اصفهان

کارخانه کود ورمی کمپوست اصفهان راه اندازی شد.  محسن رنجبر با بیان این مطلب گفت: یکی از مهمترین برنامه های زیست محیطی شهرداری اصفهان مدیریت پسماند و فرهنگ سازی در این خصوص است.
وی افزود: زمانی که پسماند تر با شیوه مدون و علمی به کارخانه کود کمپوست انتقال می یابد پس از جداسازی موادبازیافتی گوناگونی از آنها بازیافت می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از مواد بازیافتی کود ورمی کمپوست است، تصریح کرد: گلخانه ای از سوی سازمان بازیافت برای تولید کود ورمی کمپوست راه اندازی شده است.
رنجبر با اشاره به اینکه تولیدات ورمی کمپوست در سطح شهر عرضه می شود، خاطرنشان کرد: ورمی کمپوست در ایستگاه‌های ثابت بازیافت موجود در سطح شهراصفهان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به برنامه های آموزشی شهرداری در خصوص روش های کمپوست و ورمی کمپوست اظهار داشت: آموزش تولید کود و پرورش انواع گلها از جمله گلهای آپارتمانی از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری در باغ گلها برگزار می شود.
وی ادامه داد: در طرح تبدیل محلات به محلات پایدار معتمدان محل در قالب گروههای سبز آموزش های لازم را برای تولید کود و پرورش گیاهان و گل های آپارتمانی داده می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان بیان داشت: بازارچه گل و گیاه نیز از سوی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری نیز در این خصوص سرویس های خوبی به شهروندان ارائه می نماید.

This Post Has 10 Comments
  1. تو محل نمایشگاه گل و گیاه اصفهان این کرمها برای خرید موجود هست یا ادرسی بدید از مزرعه برای خرید کرمها.

    1. شرکت ف**** تولید کننده کود ورمی کمپوست در استان اصفهان می باشد.این شرکت اقدام به فروش ویژه کود ورمی کمپوست برای مصرف خانگی و باغی نموده است.همچنین بسته های کرم را به همراه بستر در اختیار علاقه مندان به تولید قرار میدهد.

  2. سلام من ۱۵۰ تن کود حیوانی ریختم با کرم چقد بهم ورمی میده و الان کیلوی چقد هست لطفا هر کی اطلاع داره کمک کنه

    1. سلام اقا محمد شما با شماره ۰۹۱۳۲۷۱**** یه تماس بگیر همه چیو میگم بهت کودتم میخرم

  3. باسلام. مقدار تقریبی ۴۰تن کود سرند شده جهت فروش در سپاهانشهر اصفهان موجود میباشد.حداقل قیمت ۱۹۰٫
    با تشکر.

    1. سلام.کودتون اگه کیفیت مورد نظر را داشته باشه خریدارم.بدون ماسه و EC پایین ۲
      با شماره ۰۹۱۳۴۰۴۰۴۲۱ تماس بگیرید.

    2. من خریدارم به شرط رطوبت ۱۰الی۱۵درصدونداشتن ماسهو کیفیت عالی وسرند شده کیلوی ۲۳۰ /۰۹۱۶۰۶۴۵۴۳۸

  4. سلام من زمین یک گلخانه متروکه در اختیار دارم می خوام یک فاز ایجاد کنم سرمایه اش رو ندارم آیا شرکت شما کمک می کنه شراکتی راه اندازی کنیم

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back To Top