skip to Main Content
+989193669390 - +989211550847
۹ غذای سالم که بایستی در زمستان در رژیم غذایی خود استفاده نمایید

۹ غذای سالم که بایستی در زمستان در رژیم غذایی خود استفاده نمایید

برای خوشمزه تر شدن کلم لایه بیرونی آن را کنده و با مقداری روغن زیتون و نمک در درجه ۲۲۰ در فر سرخ نمایید.

تره فرنگی
طعم تره فرنگی بسیار شبیه به پیازهای ملایم بوده و در سوپ یا سالادها و غذاهای دیگر که نیازمند پیاز هستند مورد استفاده قرار می­گیرد. آنها بسیار خوش طعم بوده و سرشار از آنتی اکسیدان هستند.
چغندر
چغندر غنی از ویتامین را در فویل پیچیده و در دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت به مدت یک ساعت در فر بپزید. برش های مکعبی کوچکی بزنید و آنها در یک سالاد با مقداری پنیر و کمی روغن قرار دهید.
کلم بروکلی
کلم بروکلی سرشار از آهن بوده اما طعمی تلخ دارد. کلم پیچ را در مقداری روغن زیتون، سیر و سرکه بالزامیک سرخ نمایید.

123321
انار
انار خاصیت ضد التهابی داشته و طعم ترش آن مزه خوبی به غذاها مخصوصا صبحانه می­دهد. شما همچنین می­توانید از دانه های ژلاتینی به همراه انار استفاده کنید که زیر دندان خرد شده و عطر و طعم بسیار خوبی دارد.
کیوی
کیوی دارای مقادیر بسیار ویتامین C بوده که می­تواند ایمنی بدن در برابر بیماری های بسیاری را افزایش دهد. مقداری کیوی را با سالاد اسفناج مخلوط نموده تا بتوانید چندین میوه و سبزیجات مفید در تقویت سیستم ایمنی بدن را در یک وعده غذایی داشته باشید.
خرمالو
خرمالو حاوی موادی است که آسیب های وارد شده به سلول ها ناشی از دیابت را رفع می­کند. این میوه نارنجی رنگ را با مرکبات تلخ در یک غذا به همراه پنیر موتزارلا سرو نمایید.
گواوا
گواوا با یک لیکوپن آنتی اکسیدانی پر شده که می­تواند در برابر بیماری عروق کرونر از بدن محافظت نماید. گواوای خام را با انجیر و بلو چیز در یک غذا قرار دهید.
گریپ فروت
مقداری گریپ فروت را به عنوان یک افزودنی در دسر یا ماست استفاده نمایید. این میوه از گسترش سلول های سرطانی جلوگیری می­کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back To Top