skip to Main Content
+989193669390 - +989211550847
نمایشگاه محیط زیست، بستر جذب مشارکت‌های مردمی

نمایشگاه محیط زیست، بستر جذب مشارکت‌های مردمی

حسینعلی ابراهیمی کارنامی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران اظهار داشت: حضور صنایع فعال فارس در نمایشگاه محیط زیست نشانه رویکرد زیست‌محیطی مدیران صنایع و توجه آنان به رعایت الزامات زیست محیطی است.

وی افزود: مشارکت در برنامه‌های عمومی مانند نمایشگاه محیط زیست نقش مؤثری در گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست دارد.

ابراهیمی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست فرصت مناسبی برای آشنایی دوستداران طبیعت و محیط زیست با آخرین امکانات و فناوری‌ها در این حوزه و بررسی شیوه‌های جدید مدیریت زیست‌محیطی است.

وی تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای برپایی این نمایشگاه این است که حداقل برای چند روز تمام نگاه‌ها به موضوع محیط‌ زیست و خطراتی که آن را تهدید می‌کند متوجه می‌شود.

ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: این تمرکز و توجه در مردم، مسئولان و دلسوزان محیط زیست می‌تواند زمینه‌ساز ارائه راهکارهای اصولی و عملی برای حفظ محیط زیست باشد.

ابراهیمی همچنین در بازدید از سازمان‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی، ابراز داشت: با توجه به گستردگی حوزه محیط زیست، حفاظت از آن بدون مشارکت و حضور آحاد مردم امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: امسال با توجه به فرصت محدود برای حضور در نمایشگاه، فعالیت‌های زیست محیطی شایان توجهی توسط این اداره کل و صنایع این استان ارائه شد.

ابراهیمی اظهار امیدواری کرد که از سال آینده با تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه محیط زیست فضای مناسبی برای برنامه‌ریزی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی بهتر می‌توان دستاوردهای زیست محیطی صورت گرفته را درخور شان استان فارس در نمایشگاه ارائه داد.

به گزارش فارس، این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از ۱۲ هزار متر مربع در هفت سالن بزرگ نمایشگاهی و با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۹ آذر ماه تا امروز دوم دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

اداره کل محیط زیست فارس به اتفاق تعدادی از صنایع این استان در این نمایشگاه حضور یافت و دستاوردهای زیست محیطی خود را به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back To Top