skip to Main Content
+989193669390 - +989211550847
تبدیل زباله به بهره اقتصادی

تبدیل زباله به بهره اقتصادی

پتانسیل تولید پول از پرورش کرم  و فرآوری ورمی کمپوست آنقدر جذاب است که به سرعت به یک صنعت مترقی تبدیل شده است. سه مولفه کلیدی از پرورش کرم بصورت تجاری وجود دارد که جاذبه کنونی و پتانسیل آتی این کار را نشان می دهد:
الف) کرم ها قادرند مقادیر زیادی از زائدات را که ناشی از توسعه جامعه هستند به کود تبدیل نمایند.
ب) جمعیت کرم ها در عرض دو تا چهار ماه ۲ برابر می شود. بنابراین در صورت اخذ سفارش برای پرورش کرم ها، فروش و تحویل انها در یک دوره زمانی نسبتا کوتاه امکان پذیر می باشد.
ج ) محصول فعالیت کرم تولید کننده ورمی کمپوست، بسیار با ارزش است که توسط باغبان ها ،گلخانه داران و کشاورزان درخواست می شود .مطالعات بر روی ورمی کمپوست غنی از مواد غذایی، برتری آن را به کمپوست و کود های مصنوعی نشان می دهد.
کود حاصله ، حاوی مواد مغذی برای گیاهان است که با غشاهای مخاطی که توسط کرم ترشح می شود پوشانده میگردد . این غشاها به آرامی حل شده و از شدت شسته شدن مواد غذایی اصلی جلوگیری به عمل می آورند . محصول بدست آمده ، ریشه گیاهان را از گرمای شدید محافظت نموده ، فرسایش را کاهش داده و علف های هرز را کنترل می نمایند.

This Post Has One Comment
  1. سلام
    بنده سرمایه ای حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای ایجاد یک کسب و کار دارم اگه در زمینه بازیافت زباله پیشنهادی هست راهنمایی کنید.
    تشکر
    ۰۹۱۳۲۴۰*

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back To Top