skip to Main Content
+989193669390 - +989211550847
افزایش تولید ورمی کمپوست اصفهان به سالانه دو هزار تن

افزایش تولید ورمی کمپوست اصفهان به سالانه دو هزار تن

ˈتیمور باجولˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در زمان حاضر در کارخانه کود ورمی کمپوست شهرداری اصفهان سه سالن برای تولید ورمی کمپوست وجود دارد که سالانه هزار تن کود ورمی کمپوست تولید می شود.

وی از احداث ۱۸ سالن جدید برای افزایش تولید ورمی کمپوست خبر داد و گفت: با افزایش تولید، بازار کشورهای اطراف را در دست خواهیم گرفت.

مدیرعامل سازمان پسماند شهری شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد که با افزایش تولید کود ورمی کمپوست در سال های آینده این کود به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی صادر شود.

وی تصریح کرد: کود ورمی کمپوست ۱۰ برابر، ارزش افزوده نسبت به سایر کودهای تولید شده در این سازمان دارد.

مدیر سازمان پسماند شهری شهرداری اصفهان کاهش هزینه های حمل و نقل را در افزایش بازارهای درون کشوری موثر عنوان کرد و افزود: این سازمان با خرید خودروهای ترانزیتی هزینه تمام شده محصول را برای مصرف کنندگان داخلی کاهش داده است.

باجول خاطر نشان کرد:در ورمی کمپوست عناصر شیمیایی و میکروبی و سایر آلاینده ها وجود نداشته و حتی برای پرورش گلهای آپارتمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی هماهنگی سازمان پسماند با سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ها را ضروری عنوان کرد و افزود: ما بر اساس نیاز خاک مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان درصد ترکیبات ورمی کمپوست را تغییر می دهیم.

باجول، زیر ساخت های صنایع تبدیلی ،تکمیلی برای بازیافت زباله ها را در اصفهان را خوب ارزیابی کرد و گفت: پسماندهای فلزی،کاغذی و شیشه ها در زمان حاضر برای بازیافت تحویل کارخانه های استان می شود.

This Post Has One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back To Top