skip to Main Content
+989193669390 - +989211550847
صدور ۱۳ مجوز خانگی ورمی کمپوست در آبیک

صدور ۱۳ مجوز خانگی ورمی کمپوست در آبیک

بیژن لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک از مساعدت لازم در زمینه احداث دو واحد صنعتی تولید و تکثیر ورمی کمپوست خبر داد و اظهار داشت: ۱۰ مورد پرونده متقاضیان احداث واحدهای صنایع تبدیلی در سایت در حال بررسی است.

این مسئول با اشاره به معرفی ۱۵ نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی خرید تراکتور و ادوات کشاورزی افزود: چهار واحد از شرکت‌های خدمات مکانیزاسیون به منظور دریافت پروانه تأسیس معرفی شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در خرید یک دستگاه بذرکار کشت مستقیم ذرت از محل اعتبارات تجهیز شرکت‌های خدمات مکانیزاسیون، مشارکت لازم انجام شده است.

لطفی به کنترل ضایعات برداشت در سطح ۲۶ هزار هکتار اشاره و اضافه کرد: دو دستگاه سیدر در واحدهای تولید محصولات گلخانه‌ای، یک دستگاه تراکتور سام و یک دستگاه تراکتور فرگوسن شش سیلندر جفت از محل تجهیز شرکت‌ها جذب شده است.

وی تصریح کرد: تجهیز و توسعه شرکت‌های خدمات مکانیزاسیون، توسعه روش‌های نوین، کشت مکانیزه محصولات زراعی و حمایت و توسعه شرکت‌ها و واحدهای صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی از اهداف مهم واحد صنایع و مکانیزاسیون جهاد کشاورزی است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back To Top