skip to Main Content
+989193669390 - +989211550847

مزایای vermicomposting با کرم

چرا vermicomposting؟ چرا کرم ها استفاده کنید؟
همچنین به عنوان شناخته ورمی کمپوست، vermicast، ریخته گری کرم، کرم هوموس یا کود کرم ورمی کمپوست شبیه به دشت کمپوست ، به جز که آن را با استفاده از کرم ها علاوه بر میکروب ها و باکتری ها تبدیل زباله های آلی را به مواد مغذی غنی از کود است . ورمی کمپوست، و یا vermiculture، اغلب با استفاده از دو گونه از کرم ها: لارو قرمز (Eisenia foetida بودند) و یا کرم قرمز (Lumbricus rubellus) به ندرت در خاک یافت می شوند و به شرایط خاص در پوسیدن پوشش گیاهی، کمپوست و کود شمع اقتباس.

چگونه vermicomposting کار می کند؟
مثل این نسخه ها کار میکند: پس از گرداندن مراکز فساد یک ظرف و تنظیم آن (بیشتر در مورد که در یک ثانیه)، تغذیه کرم ها خود را از زباله های آلی همان شما می خواهم در یک توده کمپوست پرتاب – که شامل فقط در مورد تمام زباله های مواد غذایی خود را، صرفه جویی در باقی حیوانات – و اجازه دهید آنها را در آن را داشته باشد. آنها بر روی آن برای مدتی جویدن، و هنگامی که آنها تمام انجام می شود غذا خوردن، آنها مدفوع (هی، همه این کار را می کند) وجود دارد و شما: ورمی کمپوست . اما، چه خوب می تواند مدفوع کرم واقعا برای شما انجام دهد؟

سه دسته از سطل vermicomposting

 

سطل های غیر پیوسته ظروف میخواهد که با یک لایه از مواد بستر شروع – کاغذ خرد شده و مانند آن – که خط پایین. کرم ها اضافه شده و مواد آلی کمپوست در یک لایه بالای تختخواب و ملافه ان اضافه شده است. لایه دیگر در بالای مواد آلی اضافه شده است و کرم ها شروع به کمپوست مواد آلی و ملافه. این نوع بن محبوب است، زیرا کوچک و آسان برای ساخت است، اما متاسفانه آنها سخت تر به برداشت چرا که تمام مواد و کرم ها باید خالی در هنگام برداشت.

مداوم از از سطلهای جریان عمودی با استفاده از یک سری از سینی های انباشته در بالای یکدیگر است. سینی را روی پایین، با استفاده از چیزی شبیه به سیم به عنوان پایه مرغ، برای اولین بار در شیوه ای در بالا توضیح داده (ملافه، کرم ها، زباله های آلی) پر شده است، اما برداشت وقتی که پر است. در عوض، یک لایه ضخیم از ملافه در بالا اضافه شده و سینی بالا برای اضافه کردن مواد آلی مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که کرم ها در پایان کمپوست سینی پایین، آنها را برای غذای بیشتر سر و مهاجرت به سینی بالا. هنگامی که به اندازه کافی از کرم ها مهاجرت کرده اند، سینی پایین را می توان تنها با چند کرم ها عقب افتاده را پشت سر گذاشت (سپس آنها می توانند در سینی بالا) جمع آوری شده است. از آنجا که از سینی جداگانه، این ظروف برای جمع آوری ارائه راحت تر برداشت.

مداوم از سطلهای جریان افقی با استفاده از ساختار مشابه به جریان عمودی، اما خط تا سینی به صورت افقی instead.The بن است که معمولا به صورت افقی طولانی تری نسبت به نسخه های عمودی بلند است، و در نصف تقسیم شده است، که معمولا توسط یک صفحه نمایش بزرگ سنج سیم مرغ. یک نیمه استفاده شده است تا آن را کامل می شود، سپس نیمه دیگر آن با ملافه و ماده آلی (تصویر زیر) پر شده است. با گذشت زمان، کرم ها مهاجرت به سمت غذا و کمپوست را می توان جمع آوری شده است. این سطل ها بزرگتر از یک سیستم غیر مداوم اما هنوز هم به اندازه کافی کوچک به داخل خانه مورد استفاده، با پاداش اضافه شده است که راحت تر برداشت.

This Post Has 0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back To Top